Logoemblem-GFGK-farger
ArrowDown_Orange
gb_logo%20(1)
BANESTATUS
Hovedbane og drivingrange og korthullsbanen er åpen
Thor Bøckmann
Jeg har jobbet innen golfbransjen nå i 24 år. Begynte å spille når jeg var 13 år og gikk raskt ned til hcp 5. Var da medlem i Strømstad GK og spilte bare når min far hadde tid, 2-3 dager i uka.

Når jeg var 17 år spilte jeg mitt første NM, og syntes det var så spennende at jeg bestemte meg for å satse på golf. Spilte veldig mye i Sverige på noe som hete scratch tevlinger. Dette var for amatører, og vi var en liten gjeng fra Norge som reiste rundt og spilte. Fikk masse erfaring ut av disse turneringene. Etter en stund fikk jeg mulighet til å spille på landslaget et par ganger, og begynte å reise mer til utlandet.

Spilte EM 2 ganger (i Scotland og Finland) og kvalet inn på den Svenske golf touren. Der spilte vi i Sverige, Danmark og Norge. Og en del av disse var Challenge tour. Jeg vant dessverre aldri, men var oppe og fightet om seieren et par ganger.

Har også prøvd og kvale til Europa touren 4 ganger, var 2 ganger bare 1 slag unna for å komme til hovedkvalet.
Fikk muligheten via et wild card å spille 1 Europa tour turnering. Denne gikk på Royal Mougins i Cannes, Frankrike, Per Haugsrud og jeg misset cutten med 1 slag.

Tok min pro utdannelse i Florida på The Golf Academy of the South. Det var en 2 årig skole som jeg lærte alt innen golf yrket.

Ved spørsmål ta kontakt på tlf 99410100 eller email tb@gfgk.no

Du kan booke protimer gjennom golfbox i sesong, utenom sesong ta kontakt!
Thor_edited